۶.۱۰.۹۱

مانور های نظامی نیروهای دریایی جمهوری اسلامی


ناوگان نیروهای دریایی ایران روز ۲۸ دسامبر به انجام عملیات آموزشی نطامی را در خلیج عمان و اقیانوس هند خواهد پرداخت.

به گفته دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروهای دریایی ایران، مانور نظامی "ولایت ۹۱" در آب‌های آزاد با مساحت یک میلیون کیلومتر مربع انجام خواهد شد.

وی گفت: "قرار است که آزمایش موشکها، زیردریایی‌ها و کشتی‌های جنگی هنگام این عملیات آموزشی انجام شود".

سیاری قبلا گفته بود که ایران قصد دارد ناوگان نیروهای دریایی خود را به منظور نشان دادن قدرت و توانایی ناوگان دریایی ایران به اقیانوس اطلس بفرستد.

به گفته وی، نیروهای دریایی ایران برای حفاظت از منافع و حقوق کشور، حضور خود را در جهان گسترش خواهند داد.

منبع: صدای روسیه




من متخصص امور نظامی نیستم ولی‌ هر چه در گوگل گشتم به جز تعدادی عکس از یک سری به اصطلاح سران ارتش و سپاه که ظاهرشان بیشتر به از دنیا بریدگان ریش دار، لاغر و تریاکی و البته فیروز آبادی که در رده خودش استثنایی‌ است، و آخوندی که در جلو این سران شکست خورده در حال حرکت بود، و تعدادی آلات به اصطلاح جنگی که بیشتر شبیه چرخ و فلک‌های شهر بازی میماند تا ماشینها و ابزار جنگی چیز دیگری به عنوان ناوگان نیروی دریای ایران پیدا نکردم. به راستی‌ ما تا به این حد تحمیق شده‌ایم و یا واقعا کم خردیم که هیچ کس نمیپرسد این دروغ‌ها که به خورد ایرانی‌‌ها داده میشود، برای قانع کردن یک کودک ۷ ساله هم به درد نمیخورد و به راستی‌ انگلیس تعدای مستر بین به ایران فرستاده که هم مال ایران را به باد بدند و هم باعث تفریح غربی‌ها بشوند و به گیس و ریش ایرانی‌‌ها بخندند. به تعدادی از این عکس‌ها که از به اصطلاح ناوگان دریای ایران گرفته شده و قیاس آنها با ناوگان دریایی دیگر کشور‌ها نگاه می‌کنیم.


4
فروند زيردريايي پيشرفته كلاس غدير ساخت صنايع دريايي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح طي مراسمي با حضور امير دريادار حبيب‌الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران و سردار سرتيپ احمد وحيدي، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به نيروي دريايي ارتش تحويل و بطور رسمي به ناوگان اين نيرو ملحق شد.
زيردريايي كاملاً ايراني غدير از نوع زيردريايي سبك محسوب مي شود و از قابليتهاي ويژه‌اي برخوردار است.
بیشتر به لگن دمر شده شبیه هستند تا زیر دریایی



مراسم الحاق ناوشکن جماران به ناوگان نیروی دریائی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دوشنبه 3 اسفند 1388 ساعت


بندر عباس //پیوستن سه فروند زیردریایی کلاس غدیر به ناوگان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
باشگاه خبرنگاران - ۶ آذر ۱۳۹۰


بندر عباس ـ خبرگزاری مهر: مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید نیروی دریایی در منطقه یکم نیروی دریایی در بندرعباس و به آب اندازی دو فروند زیر سطحی کلاس غدیر و عملیاتی شدن این زیرسطحی‌ها در ناوگان این نیرو و فرمان الحاق دو فروند هوا ناو SRN6 و BH7 برگزارشد.
۰۸ آذر ۱۳۹۱ -







یونس 6



سپاه در پاسخ به ورود ناو انگلیسی ، زیر دریایی فوق پیشرفته و ناو شکن “السابحات۲″ را وارد خلیج فارس کرد




و ناوگان دریایی دیگر کشور ها:




















هیچ نظری موجود نیست: