۶.۱۰.۹۱

پرواز هواپیماها در وقت اذان در ایران ممنوع شد


روز چهارشنبه آژانس‌های محلی ایرانی با اشاره به نماینده رسمی کمیسیون فرهنگ مجلس ایران گزارش دادند که ایران پرواز هواپیماها در کشور در وقت اذان را ممنوع اعلام کرد.

به گفته این نماینده، چنین دستوری از سوی سازمان حمل و نقل هوایی مدنی ایران داده شد.

طبق این دستورالعمل، پروازها برای حداقل نیم ساعت به تاخیر خواهد افتاد اگر پرواز هواپیما همزمان با اذان باشد.

به گفته طاهری، مسئله حجاب مناسب زنان مشغول به کار در فرودگاه مورد توجه ویژه‌ای خواهد بود.

پیش از این، برخی از قانونگذاران مجلس ایران خواستار شدند که پروازهایی که همزمان با وقت اذان می باشد، لغو خواهد شد یا به تعویق خواهد افتاد.

منبع: صدای روسیه

کشور رو بتباهی و ویرانی است، مردم بگدایی و گدا صفتی افتادند، اقتصاد در حد فاجعه، شهر‌ها ویران، فقر و عقب ماندگی بیداد میکند، و بجای رسیدگی بهمه اینها یکبار دیگر آخوند منحرف جنسی‌ و سادیسمی، برای ابراز وجود قانون ابلهانه صادر میکند! و میلیونها مردم را تا حد خویش ابله و احمق مینگارد.
تنها کارهایی که از آخوند نوکر انگلیس در طول این ۳۴ سال برآمده اینهاست:

-ممنوع کردن جریان عادی و طبیعی زندگی‌،
-مبارزه با هر آنچه که در طبیعت انسان‌ها نهاده شده،
-اختلال در روند پیشرفت و همگامی با زمان،
-صدور احکام احمقانه و ارتجاعی،
-سوزاندن، خیانت و دزدی، تجاوز و جنایت، قتل و غارت، زندان درست کردن و آنچنان جهنمی از ایران ساختند که هر ایرانی‌ با التماس و نذر و نیاز در صدد فرار از ایران شود و تمامی اینها تحت لوای خدا شناسی‌، خدا پرستی‌ و معنویات!
و از همه اینها بدتر، مردمی هستند که بیچون و چرا بهرچه که از دهان این دشمن واقعی‌‌شان در میاید گردن مینهند و بلافاصله اجرا میکنند. کمتر از نیم میلیون آخوند و دزدان و جنایتکاران حامی‌ آخوند، میلیون‌ها انسان را اسیر و برده خود کرده‌اند، میلیون‌های که اگه اتحاد داشتند و اراده میکردند، اینها را پودر کرده بودند.

هیچ نظری موجود نیست: