۴.۹.۹۱

آیا احمدی‌نژاد عضو‌ ایلومیناتی است؟


رئیس جمهور جمهوری اسلامی با شاره به سیستم جهان داری موجود گفته است که این سیستم بیشتر تلاش می کند تا انسانها را به بند بکشد و نیاز است تا "نظم نوین جهانی" ایجاد شود.("نظم نوین دنیا" شعار ایلومیناتی است، و معمولا کسی‌ که از این شعار استفاده می‌کند، به طور غیر مستقیم عضویت خود را در این گروه (با هدف از بین برنده دنیای واقعی‌)، ابراز می‌کند.)

وی گفته است :"ما راه هایی برای پایان دادن به استعمار و اقدامات یک جانبه، مسابقه تسلیحاتی، و نقض حاکمیت کشورهای دیگر پیدا خواهیم کرد".
منبع: صدای روسیه






آنچه که علامت ایلومیناتی می‌نامند در پشت دلار آمریکا

ایلومیناتی (به لاتین: Illuminati)، جمع کلمه لاتین illuminatus به معنی روشن‌ضمیر است و در اصطلاح به گروههایی تاریخی و امروزی و همچنین واقعی و خیالی گفته می‌شود. از بعد تاریخی، به ایلومیناتی‌های باواریا گفته می‌شد، گروه سری روشن‌ضمیرانی که در ۱۷۷۶ تاسیس شد. در ایام کنونی به سازمانهای توطئه‌گر مخفی گفته می‌شود که در حکم دولت در سایه عمل می‌کنند که به نظر می‌رسد رخدادهای دنیا را از طریق دولتهای و شرکتهای بزرگ امروزی کنترل می‌کنند. معمولاً به عنوان نسل نوینی و تداوم ایلومیناتیهای باواریا. در این ادبیات ایلومیناتی معمولاً در ارتباط با نظم نوین جهانی به کار می‌رود. معتقدین نظریه توطئه، معتقدند ایلومیناتی، هزاردستانهایی در پس وقایع هستند که جهان را به سمت نظم نوین جهانی مورد نظر خود راهبری می‌کنند.


تاریخچه ایجاد :




آدام وایسهائوپت، زاده ۶ فوریه ۱۷۴۸ میلادی در اینگولشتات، وفات ۱۸ نوامبر ۱۸۳۰ میلادی در گوتا (هردو در آلمان)




جغد مینروا، سمبل فرقه روشن ضمیران / مینروا، الهه حکمت، هنر و ابداع در اساطیر است و جغد پرنده اوست. جغد مینروا نماد حکمت است.




دانشگاه انجمن عیسی (یسیوعیون) شهر اینگولشتات که آدام وایسهائوپت در آن تدریس میکرد


آدام وايسهائوپت:
پروفسور آلمانی رشته قوانین مذهبی و فلسفه کاربردی در دانشگاه اینگولشتات (خاستگاه دانشگاه امروزی مونیخ) در تاریخ یکم ماه مه ۱۷۷۶ با دستیاری دو دانشجو، گروه Perfektibilist ها را بنیان نهاد ( یعنی کسانیکه قابلیت تکمیل کردن را دارند). دلیل آغاز این فعالیت وایسهائوپت که در آن زمان ۲۸ سال بیش سن نداشت، فضای عقلانی حکم فرما بر دانشگاه بود. در آن زمان اکثریت مطلق کرسی‌های تدریس دانشگاه را برادران روحانی برکنار شده از فرقه یسیوعیون يا انجمن عیسی در دست داشتند. فرقه یسوعیون در سال۱۷۷۳ منحل/ ممنوع اعلام شد و فعالیت ایشان بصورت زیر زمینی و مخفی درآمد. آدام وایسهائوپت تنها استاد دانشگاه بود که از این فرقه نبود و دوران سختی را در کنار برخی دانشجویان در جمع یسیوعیون میگذراند. اینبود تصمیم گرفت گروهی را بوجود بیاورد تا دانشجویان زیر فشار را که از موذی‌گری‌ها و دسیسه‌های یسیوعیون رنج می‌بردند تحت حمایت درآورد. از اینرو و بخاطر اینکه دانشجویان بتوانند به کتب انتقادی مذهبی دست یابند، او "گروه مخفی وایسهائوپت" را تشکیل داد. در ضمن وایسهائوپت می‌خواست قطبی علیه فرقه "صلیبیون گل رز و طلا "[۱] بوجود بیاورد که شاخه ایست مخفی از فراماسونها که در آن زمان روز بروز قوی تر و در عین حال مخرب تر می‌شد. (منبع: بخش آلمانی و انگلیسی همین مقاله)

اولین دوران شکوفایی این فرقه زمانی بود که "فرانتس اکساور فون تسوک" شاگرد وایسهائوپت تغییراتی در سازمان بوجود آورد. در ابتدا وایسهائوپت نام "فرقه زنبور عسل" را پیشنهاد کرد زیرا بر این باور بود که اعضای فرقه میبایستی چون زنبور عسل تحت فرمان "ملکه"، (گفته میشود که ملکه انگلیس رهبر فعلی‌ این گروه میباشد)عسل دانایی و حکمت را دریابند (جمع‌آوری کنند)، ولی عاقبت تصمیم گرفته شد که نام "فرقه ایلومیناتور ها" (نورانیان/ منوران / روشن ضمیران) را انتخاب کنند. نتیجه این شد که سازمانی مخفی با شباهت بسیار با فرقه یسوعیون تشکیل یافت.

این فرقه بین سالهای ۱۷۸۴ و ۱۷۸۵ ممنوع اعلام شده و رسما تعطیل شد ولی شایعات در مورد آن هرگز قطع نشد. در این رابطه میتوان به این موارد اشاره کرد: اغلب مبارزات علیه کلیسای کاتولیک، انقلاب فرانسه و یا تئوری "تسلط بر جهان" domination که اروپایی ها و بخصوص رومیان در ابتدا با در نظر گرفتن الگویی علیه سیستم های جهانگیری ایرانیان باستان طرح کردند. (منبع: بخش آلمانی و انگلیسی همین مقاله)

برخی پژوهشگران معتبر محفل مخفی جمجمه و استخوان که جرج دبلیو بوش، پدرش و بسیاری از یاران او در آن عضو هستند را نیز از شاخه‌های این فرقه میدانند. (منبع: بخش آلمانی و انگلیسی همین مقاله)


۱ نظر:

Unknown گفت...

اقا یا خانوم این چرندیات چیه نوشتی اینجا ؟ این اقای احمدی هم یه بیشعور مثل تو هستش که این کار رو نا دونسته انجام داده ! تو جمعیت چند تا جوون بهش این شکلک رو در میارن و این احمق هم که با این که دکترا داره معنی این کار رو نمیدونسته به اونها به همین شکل جواب داده ! بعدا که ازش پرسیدن گفته جواب خوش امد گویی رو دادم ! و در اذربایجان این علامت سمبل شیطان نیست و نشان گرگ هستش و نوعی خوش امد گویی هستش ! تو که علم این مضوعات رو نداری گوه و عن میخوری مقاله مینویسی و باعث خنده ما میشی ! هر گوسفندی به خودش اجازه میده در هر مضوعی روش ان فکر بازی در بیاره و نظر بده ! این بابا اگه ایلومناتی بود این همه موشک میداد حزب الله بریزن رو سر اسرائیلی ها ؟ نه جون من ! بیشعور یه ذره فکر کن !