۱.۹.۹۱

انفجار اتوبوس در شهر تل آویو


انفجار در یک دستگاه اتوبوس در شهر تل آویو حداقل 25 مجروح برجا گذاشت. پلیس اسراییل این رویداد را عملیاتی تروریستی عنوان کرده است.

رسانه های عرب زبان جزییات بیشتری از انفجار یک اتوبوس در تل آویو مخابره کردند.
شبکه المنار لبنان در یک خبر فوری اعلام نمود تلفات اسراییل ها در انفجار اتوبوس در تل آویو به 25 زخمی رسید که حال 5نفر از آنها وخیم گزارش شده است .

این انفجار صبح امروز در خیابان ملک داوود تل آویو صورت گرفت که فردی شهادت طلب اقدام به کار نهادن آن نموده بود وخود موفق به فرار گردیده است.

این انفجار موجی از وحشت را در میان اسراییل ها به وجود آورده است وعملا اتوبوس رانی در تل آویو متوقف گردیده است وماموران امنیتی از نزدیک شدن مردم به اتوبوس منفجر شده به شدت جلوگیری می کنند


به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه القدس فلسطین اعلام کرد: حمله به اتوبوس ناشی از عملیات استشهادی بوده است.

شبکه المنار نیز گزارش داد: در اثر انفجار اتوبوس در تل آویو 25 نفر زخمی شده اند که حال سه نفر وخیم گزارش شده است و بقیه جراحات متوسط و خفیف برداشتند.

شبکه القدس همچنین از کشته شدن یک صهیونیست در اثر این انفجار خبر داد.

از سوی دیگر شبکه العربیه اعلام کرد: یک دختر فلسطینی با کارگذاشتن بمب در این اتوبوس موفق به فرار شده است.

از سوی دیگر بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد در یک نشست خبری با ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: حملات به نوار غزه باید متوقف شود.

دبیر کل سازمان ملل افزود: زمان آن فرا رسیده است که کشور مستقل فلسطین در کنار اسرائیل(رژیم صهیونیستی) تشکیل شود.

وی بیان کرد: تشکیل دولت فلسطین تنها راه پایان خشونتها در اراضی فلسطین است. ما تمامی تلاش خود را برای توقف خشونتها به کار می گیریم.

بان کی مون گفت: من به قاهره خواهم رفت تا با محمد مرسی رئیس جمهوری مصر درباره برقراری آتش بس گفتگو کنم.

وی بدون اینکه به حملات رژیم صهیونیستی به غزه اشاره ای کند اعلام کرد: حملات موشکی فلسطینی ها باید مهار شود و این پذیرفتنی نیست.

ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان نیز ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل دولت مستقل فلسطین گفت: آنچه در حال حاضر اهمیت دارد توقف حملات است.







منبع تصاویر

هیچ نظری موجود نیست: