۳۱.۵.۹۱

اشغالگران جنایتکار از آگاهی‌ ایرانیان وحشت دارند

به دستور اربابان غربی، و در راستای سوزاندن میلیون‌ها تن کتب پس از فتنه ۵۷، نوکران حاکم بر ایران بزرگ و کهن، از انتشار کتب ممانعت میکنند و آنرا جرم مینامند.

معاون وزیر ارشاد: از چاپ کتابهای دالایی لاما و پائولو کوئیلو ممانعت کردیم!!!
معاون فرهنگی وزیر ارشاد اسلامی گفت: خوشبختانه!!! نشر آثار عرفان‌‌های نوظهور در سال ۱۳۹۰، بشدت روند نزولی داشته است به بسیاری از این آثار اجازه چاپ و نشر داده نشد،کتاب‌های پائولو کوئیلو، اشو، کریشنا مورتی، یو گاناندا، دالایی لاما و ... چاپ نشدند، همچنین به ناشرهایی که این آثار را بصورت وسیع چاپ می‌کردند، تذکر جدی داده شد. در مواردی که ناشرانی معدود دچار تخلف می‌شدند با محرومیت مواجه شدند.




بگزارش ایسنا بهمن درّی در جمع برخی از اعضای سپاه درتقسیم بندی مواردی که او آنها را شبه عرفان‌های وارداتی خواند گفت:معروف‌ترین گرایش‌های ضاله در کشور ما شیطان‌پرستی،عرفان کیهانی، اوشو، اکنکار، سرخپوستی،‌رام‌الله، پائولوکوئیلو و دالایی لاما هستند که توانسته‌اند در بین قشر جوان کشورمان نفوذ کنند.

او ادامه داد: مطابق برآوردهای مراکز مسئول، در سال‌های اخیر به‌ویژه از ۱۳۸۹ به این سو، سن گرایش به کاذب در کشور کاهش یافته است. بسیاری از ترویج کنندگان این مکاتب ساختگی برای تأثیرگذاری بیشتر بر افکار نسل جدید از سنین پایین دبستان و راهنمایی آموز‌ش‌های خود را آغاز می‌کنند، حتی برخی از این فرقه‌های ضاله برای مراحل دبستان و راهنمایی کتاب‌هایی غیرمجاز نیز دارند، زیرا اگر تبلیغ خود را از این سنین آغاز کنند، بیشتر موفق می‌شوند.

معاون امور فرهنگی یادآور شد: تا پیش از سال ۱۳۷۳، کتب مربوط به عرفان‌های کاذب در ایران، هم اندک بود و هم پراکنده، اما از سال ۷۵ به بعد این کتاب‌ها به صورت هجمه‌وار ترجمه و به بازار روانه شده‌اند. آمارها نشان می‌دهد از آن زمان تا سال ۱۳۸۸، بالغ بر صدها عنوان کتاب در این زمینه به زبان فارسی ترجمه و یا تألیف شده است. که البته برخی از آن‌ها در چند جلد منتشر شدند. خوشبختانه این آثار درسال ۱۳۹۰، به شدت روند نزولی داشته است. در این سال، به بسیاری از این آثار اجازه چاپ و نشر داده نشد (کتاب‌های پائولو کوئیلو، اشو، کریشنا مورتی، یو گاناندا، دالایی لاما و ...) و به انتشاراتی که این آثار را به صورت وسیع چاپ می‌کردند، تذکر جدی داده شد. در مواردی که ناشرانی معدود دچار تخلف می‌شدند با محرومیت مواجه شدند.


منبع


هیچ نظری موجود نیست: