۳.۶.۹۱

درخواست از «جنبش سبز»

احمد خاتمی معروف به خرس گنده ٬ امام جمعه موقت تهران از هواداران «جنبش سبز» درخواست کرد بگذارند شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد در تهران «بدون مسئله و حاشیه به نفع جمهوری اسلامی» برگزار شود.

خاتمی این درخواست را روز پنجشنبه (دوم شهریور) در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» مطرح کرده و از مخالفان دولت و هواداران «جنبش سبز» خواسته «منافع ایران اسلامی» را در این اجلاس نسوزانند.


وی اظهار کرده که برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در ایران «منافع یک باند و جناح نیست، بلکه منافع یک ملت» است و «پیام رهبری برای این اجلاس بالا‌ترین تهفه {تحفه} این اجلاسیه خواهد بود.»

شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد قرار است از پنجم تا دهم شهریور در تهران برگزار شد و پایتخت ایران به منظور برگزاری این اجلاس به مدت پنج روز تعطیل شده است.

برقراری امنیت این اجلاس به سپاه پاسداران واگذار شده و پلیس و نیرو‌های بسیج نیز در این خصوص با سپاه همکاری تنگاتنگی خواهند داشت.

مخالفان دولت و هواداران «جنبش سبز» نیز اعلام کرده‌اند از این فرصت برای بیان اعتراض‌های خود به ادامه سرکوب‌ها و بازداشت‌ها استفاده خواهند کرد.

 جمهوری اسلامی نگران از سر گرفته شدن اعتراض‌های خیابانی همزمان با برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران هست و به مردم توصیه کرده‌ در پنج روز تعطیلی از تهران خارج شوند.

منبع: سایت فریدم فور ایران

هیچ نظری موجود نیست: