۲۴.۵.۹۱

کاری که محمود می‌کنه، ملکه رو مبهوت می‌کنه


محمودجان شما ایرانی ها کارهایی می کنید که ما انگلیسیها به انگلیسی بودنمان شک می کنیم!
عزیز من شما سی سال است ریاست اپک را بهتان نمی دهند چیزی نمی گوئید.
خسارت جنگتان را هم خوردند و رفتند ، چیزی نمی گوئید.

حق و حقوق دریای خزر را هم که نمی توانید زنده کنید.

از پس این شیخ های خلیج فارس هم که بر نمی آئید.

چینی ها مدام به هوای حمایت هسته ای ، جنس بنجل بارتان می کنند ، چیزی نمی گوئید.

شرکتهای نفتی هم که دولا پهنا با شما حساب می کنند ، چیزی نمی گوئید.

اتباع شما را در سراسر دنیا راه نمی دهند اگر هم بدهند انگشت نگاری می شوند ، نمونه اش سفارت خودمان در تهران ، چیزی نمی گوئید .

روسیه برای تکمیل این نیروگاه فکسنی بوشهر مرتب تیغتان می زند چیزی نمیگوئید.

دانشگاه کلمبیا می روی کلی کلفت بارت می کنند ، می خندی و آنر ا عظمت ملت ایران نشان می دهی .

خلاصه برادر من ، نوکری آمریکا و انگلیس چه دردی داشت که رفته اید نوکر چین و روسیه شده اید؟ قربان آن هاله ات بروم از وقتی رفتی توی کار هولوکاست اینجا مرتب همه کانالهای تلویزون و روزنامه ها از هولوکاست صحبت می کنند . تمام مرغ و خروسهای انگلیس هم به هولوکاست ایمان آوردند. جان مادرت ول کن شاید تلویزیون یک کمی ما را نشان دهد .

محمود جان بدون تعارف می گویم ، از الگوی مدیریتت خیلی خوشم آمده . مخصوصا آنجائیکه خودت کاپشن می پوشی ولی به ملوانهای جاسوس ما کت و شلوار می دهی . با این کارت در ارتش ما همه داوطلب اسارت شده اند و ریزش نیروهای ما در عراق سرسام آور شده . حتی شنیده ام به نیروهای ما پیشنهاد وام ازدواج و مسکن مهر هم داده ای. فدایت شوم این کارها درسته؟ این ایده سیب زمینی مال خودت بود؟ محشر بود ، قرار است در انتخابات بعدی ما هم یک چیزی مجانی بین مردم توزیع کنیم . چه پیشنهاد می کنی ؟ با این حال اگر مانعی نداره گوردون (براون) را بفرستم تا راه حلهای مدیریت جهان و کنترل بحران اقتصادی را فشرده برایش تدریس کنی. تورم در انگلیس غوغا می کند ، شده ۴% چه کارش کنیم؟

از آنجائیکه اگر ملکه بفهمد من این نامه را برایت نوشته ام ممکن است من را مثل رکسانا صابری به جرم جاسوسی دستگیرم کند ، من این نامه را می دهم به سارکوزی که او بدهد به پوتین و پوتین هم بدهد به چاوز. چاوز هم که می آید کلاس اصول مدیریت بدهد به شما. تو را به روح کردان قسمت می دهم که این نامه را منتشر نکنی ، حتی اگر اصلاح طلبان خائن هم پافشاری کردند این کار را نکن . دیگر عرضی نیست امیدوارم در انتخابات موفق باشی. از طرف من و شری به منزل سلام برسان .. قربانت تونی

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
شما چی‌ کار کردی که تو یوتیوب بهت صفحه دادن؟

AdamBarfi گفت...

شما اگه تو سایتی که داری آگهی داشته باشی‌ در یوتیوب بهتون صفحه داده نمی‌شه، این شرط اصلیشه، و دوم پشتیبانی از حامی‌‌های یوتیوب ‌ست، ولی‌ بیشتر خود یوتیوب است که انتخاب می‌کنه، در مورد من خود یوتیوب این کار رو کرده و من هیچ کاری در این مورد نکردم.